Często po zakupie w Google Play aplikacja nie spełnia naszych oczekiwań. Czy można otrzymać zwrot środków z Google Play? Metoda jest bardzo prosta, a w zasadzie jest ich kilka.
W sumie masz trzy okresy na żądanie zwrotu pieniędzy za zakup w Google Play, a w każdym z nich zwrot jest dokonywany inaczej zgodnie z polityką zwrotów Google Play:
Metody uzyskania zwrotu pieniędzy z Google Play:
W ciągu pierwszych dwóch godzin po zakupie
Najprostszym i najszybszym sposobem zwrotu aplikacji jest zrobienie tego w ciągu pierwszych dwóch godzin po jej zakupie. Możesz to zrobić wchodząc Sklep Play > Konto > Historia zamówień i kliknij „Uzyskaj zwrot pieniędzy“. Tę opcję znajdziesz również w zakładce aplikacji lub gry. Tę samą aplikację możesz zwrócić tylko raz – jeśli kupisz ją ponownie po zwrocie, nie będzie można uzyskać drugiego zwrotu. W tym dwugodzinnym okresie zawsze automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy i anulujesz zakup.
Aby zwrócić zintegrowany zakup lub subskrypcję, musisz wysłać prośbę o zwrot pieniędzy do sekcji zwrotu kosztów zakupu w aplikacji Google, korzystając z żądania zwrotu pieniędzy w Google Play strona online lub z zamówienia historia w internetowej wersji Sklepu Google Play. Kliknij w menu zakupu i w „Zgłoś problem” możesz poproś o zwrot pieniędzy w sklepie Google Play.
- Wolę iść z historią zamówień, tam możesz wszystkie zakupy dokonane za pośrednictwem sklepu Google Play.
- Znajdź zakup, o który chcesz poprosić o zwrot pieniędzy, kliknij „Trzy kropki” po prawej stronie szczegółów zamówienia, a następnie wybierz „Zgłoś problem“
- Teraz pojawi się tam małe wyskakujące okienko, w którym zostaniesz poproszony o wybranie powodu zwrotu. Wybierz opcję z listy.
- I opisz w kilku słowach, co jest nie tak z Twoją subskrypcją i na koniec kliknij „Składać” przycisk.
Zwrot w ciągu następnych 48 godzin po zakupie
Jeśli nie złożysz wniosku o zwrot pieniędzy w ciągu pierwszych dwóch godzin po zakupie, nie będziesz mógł tego zrobić w aplikacji Sklep Google Play. Musisz to zrobić z internetowej wersji Google Play, z historii zamówień, odwiedzając: zwrot pieniędzy lub formularz online tak, jakby zakup aplikacji był zakupem zintegrowanym. Możesz korzystać z tej metody tylko przez pierwsze 48 godzin po zakupie. Chociaż firma Google powinna poinformować o swojej decyzji w ciągu 15 minut, może to potrwać do dwóch dni roboczych. W ciągu 48 godzin zazwyczaj otrzymasz zwrot pieniędzy. Bardzo rzadko Google nie akceptuje zwrotu pieniędzy, ale może się to zdarzyć.
Ponad 48 godzin po zakupie
Jeśli nie poprosiłeś o zwrot pieniędzy w ciągu 48 godzin od zakupu, Google poinformuje nas, że tak naprawdę nie może nic zrobić – musisz skontaktować się z głównym programistą aplikacji. Od tego momentu na oddziałach on/ona zdecyduje, czy kwalifikujesz się do zwrotu. Niemniej jednak zawsze możesz spróbować i poprosić o zwrot pieniędzy bezpośrednio do Google Play, wykonując poprzednie kroki, aby odzyskać pieniądze z Google Play. nadużycie zwrotu pieniędzy w Google Play i zwrot pieniędzy w Google Play 2022
Mam nadzieję, że ten artykuł pomoże ci w zwrocie pieniędzy za aplikację lub grę w sklepie Google Play w 2022 roku. Co myślisz o programie zwrotu pieniędzy za aplikację Google Play? Czy kiedykolwiek otrzymałeś zwrot pieniędzy z Google Play? Daj nam znać w komentarzach! i podziel się tym przewodnikiem ze znajomymi!.